piątek, 20 kwietnia 2018

Wyzwanie kwietniowe Otwórz Szufladę

Witajcie!

Gorąco zachęcamy wszystkich do wspólnej zabawy w wyzwaniu "Otwórz Szufladę", którego tematem w tym miesiącu jest "Drewno".



Niech zainspiruje Was faktura kory i drewniane sęki. Praca powinna być wykonana z drewna lub do drewna nawiązywać poprzez kolor, strukturę itp. 


Przed zgłoszeniem zapoznajcie się z Regulaminem naszych konkursów, jest dostępny w zakładce.


Na Wasze prace czekamy do 19 maja.


A oto i inspiracje naszego zespołu:

 

Diana - drewniane zawieszki


Manita - brelok z drewnianej szpulki i kartka 



Honorata - zakładki do książki


Beata - okładka notesu


Mytha - drewniane korale



Grejsi - szkatułka na biżuterię i kartka 




Mobi handmade - ikona na desce



Modrak - drewniana deseczka ozdobiona mandalą



Jak zawsze mamy dla Was nagrody:

Bon o wartości 50 zł oraz dwa 15% rabaty od Elemenciki.pl.


Nagroda rzeczowa od sklepu Pasart.


Rabat zakupowy 10% od Kadoro.


Zanim zgłosicie pracę zapoznajcie się z regulaminem.

Od stycznia jest w nim zmiana dotycząca możliwości zgłaszania prac biorących udział w naszych wyzwaniach do innych konkursów.

Zapraszamy!


5 komentarzy:

  1. O, chyba coś dla mnie, bo kocham drewno w każdej postaci :)
    Piękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo super, muszę wykombinować drewniany kaboszon ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie, żaba już zniknęła a wyzwanie jest do dzisiaj,spieszyłam się z ukończeniem pracy i nie zdążyłam podlinkować, więc zgłaszam tutaj: http://inka-art1.blogspot.com/2018/05/na-drewnie-malowane.html.
    Proszę o wzięcie pod uwagę mojej pracy.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://inka-art1.blogspot.com/2018/05/na-drewnie-malowane.html

      Usuń
  4. Witam! Również nie spodziewałam się zamkniętej żabki, zapisałam sobie w pamięci termin 19go i bardzo chciałam zdążyć... https://loosinspiration.blogspot.com/2018/05/pamietajcie-o-ogrodach.html
    Może się uda i przygarniecie jeszcze moje serducho?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń