środa, 11 lipca 2018

Wyzwanie Gościnnej Projektantki w lipcu

Witajcie!
W lipcu naszą gościnną projektantką jest Anna Maria, której z przyjemnością oddajemy głos:


Dzień Dobry.
Dziękuje ogromnie za wybranie mnie na Projektantkę Lipca.
Ogromnie byłam zaskoczona. Dziękuję za osadzenie mnie w tej roli! Stanowi to dla mnie wyzwanie nie lada.
Kim ja jestem. No kim…Oto jest pytanie. Jestem Anna Maria. Córka Super Rodziców. Siostra Fantastycznej Siostry.  Żona wspaniałego Męża. Mama Cudnej Dziatwy. SiostraDecoupagowa. Bytująca w BlogoSferze (https://mojmagicznydecoupage.blogspot.com). Siostra w wierze. Prywatna Terapeutka Przystojniaka (http://mojmaciejka.blogspot.com).


Zapraszam do zabawy-wyzwania pt.:

Słowo…


Jaką ono ma moc…
Bezcenne dobre słowo.
Buduje.
Dodaje skrzydeł.
Motywuje…
Cytat, fraza, słowa wiersza…
Przenoszą Cię w inną rzeczywistość.
Możne także, żart, życzenia zawarte na karcie, na tabliczce…
A może to słowo to imię…
To jedno, jedyne na całym świecie.
Bo kryje się za nim Ktoś wyjątkowy…


Moje inspiracje… (poniżej fotografie moich prac).
Mam nadzieje, że pochwalicie się Waszymi dziełami, może zainspirowani stworzycie coś specjalnie ?
Moc pozdrowień !  












Na Wasze prace czekamy do 28 lipca, a na zwycięzcę czeka nagroda :)
Miłego tworzenia!!!

4 komentarze:

  1. Ale super temat, a właśnie skończyłam robić jedną rzecz na prezent ze słowami. jednak wstawię ją dopiero za jakiś czas kiedy solenizantka już go zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla zwycięzcy cecha z pierwszej fotografii(poniżej banerka).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świat jest mały.... uściski dla Mentosa od Juniorka...

    OdpowiedzUsuń