sobota, 10 listopada 2018

Wyzwanie Gościnnej Projektantki listopada



Witajcie!
W listopadzie naszą Gościnną Projektantką jest Justyna, która napisała dla Was kilka słów:

Dzień dobry,
Dziękuję za możliwość wystąpienia w roli Gościnnej Projektantki. Mam na imię Justyna, prowadzę bloga Trzeci Pokój – nazwa wzięła się stąd, że brakuje mi takiego trzeciego pokoju w naszym mieszkanku. Przydałaby się dodatkowa przestrzeń na moje farby, papiery, pudełeczka, przydasie… ;)  Moją największą pasją jest decoupage, próbuję swoich sił także w pracy z gliną oraz malowaniu akwarelami i akrylami. Aktualnie jestem przede wszystkim mamą małej Ewy. Jeśli mam chwilę dla siebie czytam powieści albo działam twórczo. Nie umiem sobie wyobrazić codziennego życia bez tych dwóch przyjemności :)


Na temat w Szufladzie proponuję wyzwanie Skrzydlate :)

Technika dowolna; ważne, żeby praca miała w sobie motyw czegoś/kogoś skrzydlatego… 

Oto kilka moich inspiracji:

Lubię malować anioły lub lepić je z gliny.

Przy ozdabianiu ekotoreb często sięgam po motyw motyli. Lubię je także w serwetkach do decoupage.

W decoupage zdarza mi się też korzystać z serwetek z ptakami. Tutaj możecie zobaczyć także gliniane sówki.


Wróżki też mają skrzydełka… :) W pudełku poniżej wykorzystałam grafikę autorstwa Arthura Rackhama.

Zbliżają się święta, może będzie to dobra okazja do wykorzystania motywów anielskich? Dla zwycięzcy przygotuję nagrodę-niespodziankę :)



Dziękujemy za ciekawy temat, a na wasze prace czekamy do 26 listopada.


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny temat :)) Chętnie coś przygotuję :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :):) Czekam z niecierpliwością! :):)

      Usuń
  2. Super temat, coś skrzydlatego to może i ja zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace Justynko.:) Temat fajny i możliwości wiele, ale ja jestem początkująca, więc ani się nie podejmuję, bo nie mam szansy z innymi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny temat a prace inspiracyjne obłędne. Gratuluję Justynko i jak tylko czas pozwoli, chętnie coś przygotuję na Twoje wyzwanie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło jeśli coś przygotujesz :)

      Usuń
  5. Piękne inspiracje, bo piękne są Twoje prace. Podziwiam i z przyjemnością poczytałam. Może uda się coś przygotować :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zapraszam do wzywania, będzie mi miło jeśli też weźmiesz udział:)

      Usuń