wtorek, 11 grudnia 2018

Grudniowe Wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witajcie 

Naszą Gościnną Projektantką w grudniu jest Beata prowadząca blog Przeplatam.

"Witajcie 

Bardzo się cieszę, że mogę wystąpić w roli Gościnnej Projektantki. Moje Rękodzieło jest ze mną od dziecka, nawet nie pamiętam jak się go nauczyłam. Jedna babcia robiła szydełkiem i haftowała, druga robiła na drutach, więc odziedziczyłam to chyba w genach. Robiłam swetry, czapeczki, dzwoneczki, koszyczki, haftowałam obrazki, serwetki, szydełkowałam…. Od kilku lat zakochana w koralikach. Na imię mam Beata, jestem autorką bloga Przeplatam, choć na regularne wpisy ciągle brakuje mi czasu. Prywatnie do godziny 16-tej, urzędnik zakopany w cyferkach.Jako temat wyzwania wymyśliłam:


„Krzyżyk”


Dla jednych wiąże się wyłącznie z chrześcijaństwem, dla innych to znak, symbol najbardziej uniwersalny, jak koło, kropka, kwadrat. Moje inspiracje są oczywiście koralikowe, ale Wy macie pełne pole do popisu. 




Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy i czekam z niecierpliwością na cudeńka stworzone przez Was."


 My również gorąco zachęcamy do grudniowego krzyżykowania.

Na Wasze prace czekamy do 27 grudnia, przed zgłoszeniem zapoznajcie się z Regulaminem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz