sobota, 29 grudnia 2018

Wyniki grudniowego wyzwania Gościnnej Projektantki

Witajcie 

Miło Was powitać poświątecznie. Nasza grudniowa Gościnna Projektantka wybrała najlepszą pracę w zakończonym konkursie.

"Wyzwanie moje dobiegło końca czas się pożegnać, jako Gościnna Projektantka i wybrać zwycięzcę. Przyznam, że obawiałam się czy w ogóle ktoś podejmie wyzwanie, bo większość żyła świętami, zajęci, zaganiani. I rzeczywiście uczestniczek nie było wiele. Tym bardziej jest mi miło, że jednak ktoś się zgłosił. Wszystkie zgłoszone prace są przepiękne, ale tylko jedno wyróżnienie mogę przyznać. Wybór nie był łatwy. Nie będę dłużej Was trzymała w niepewności. 

Zwycięzcą zostaje Weronika Mieczkowska prowadząca bloga Świat nicią malowany. 


Urzekła mnie prosta, ale urocza kartka:) piękny hafcik ozdobiony perełkami. Zwyciężczynię proszę o kontakt przeplatm@op.pl wyślę mały drobiazg, aby przypominał o udziale w wyzwaniu.

Życzę wszystkim pomyślności w nadchodzącym nowym roku.:)

Gratulujemy wyróżnionej i bardzo dziękujemy wszystkim, że w tak zabieganym czasie wzięłyście udział w Wyzwaniu. 

2 komentarze:

  1. Dziękuję za takie wyróżnienie :) wysłałam 2 maile, jednak się do mnie wróciły, mówiąc, że podany adres nie istnieje -> przeplatm@op.pl, pomyślałam że może tam jest literówka i wysłałam na adres przeplatam@op.pl jeszcze jednego maila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Weroniko rzeczywiście tam jest literówka. Wiadomość od Ciebie już dostałam 😃

    OdpowiedzUsuń