niedziela, 20 stycznia 2019

Otwórz Szufladę w styczniu

Witajcie 

Zapraszamy Was do styczniowego konkursu Otwórz Szufladę. Tym razem zachęcamy, abyście wyjęli z szuflady guziki.

 

Duże małe, kolorowe, ozdobne, okrągłe, kwadratowe czy wielokształtne. Wszystkie będą dobre. 

Na Wasze prace czekamy do 19 lutego

Przed zgłoszeniem swojej pracy bardzo prosimy o zapoznanie się z naszym Regulaminem

Oto inspiracje przygotowane przez Zespół Szuflady:  

Mobi handmade przygotowała guzikowe zawieszki


Manita ma śliczną broszkę 


Diana wyhaftowała guzikami ozdobny wzór na kosmetyczce


Grejsi przygotowała szkatułkę ozdobioną guzikami



Beata uszyła kolorowe igielniki 


Mytha ozdobny guzik oprawiła koralikami tworząc piękny wisior


Modrak również oplotła guzik koralikami i wyczarowała efektowną broszkę


Honorata uszyła patchworkowe igielniki


oraz kolorową bransoletkę z guzików.

Autor najciekawszej pracy otrzyma od nas baner. 

Mamy także dla Was nagrody:

 bon na 50 zł od sklepu Pasart 

oraz 10% rabat na zakupy w sklepie Kadoro

Serdecznie zapraszamy do zabawy z nami!


12 komentarzy:

  1. Piękne prace! Szczególnie podoba mi się guzikowa bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyzwanie jest do 19 lutego ,a linkowanie jest już dziś zamknęte. Oto moja praca. Mam nadzieję,że to nie pomyłka bo przygotowałam jeszcze jedną pracę. https://gosiazoltek.blogspot.com/2019/02/walentynkowo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się pod wpisem. Także nie mogę dodać linku.

      Usuń
    2. Żabka zniknęła na chwilkę, ale już jest z powrotem.
      Proszę podlinkować pracę jeszcze raz.

      Usuń
    3. Wszystko działa. Dziękuję.

      Usuń
  3. jakoś dziwnie z tym linkiem :( próbowałam dodać drugą pracę, ale coś jest nie tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zresztą...próbowałam obejrzeć zgłoszone już prace i też się nie da...

      Usuń
    2. Zgodnie z notką w Regulaminie, zawsze można zostawić link w komentarzu ;-)

      Usuń
  4. Link do mojej pracy bo jak klikam tutaj to nie wychodzi nic. https://gosiazoltek.blogspot.com/2019/02/walentynowo-cd.html

    OdpowiedzUsuń