poniedziałek, 28 stycznia 2019

Wyniki Wyzwania Gościnnej Projektantki

Witajcie. 

Wyzwanie naszej Gościnnej Projektantki Joasi dobiegło końca. Dzisiaj prezentujemy Wam informację przesłaną przez organizatorkę zabawy, oto co napisała: 

"Wśród zgłoszonych prac na wyzwanie, bardzo spodobał mi się pomysł i wykonanie notesu na dobre myśli. Wyzwanie wygrywa Asa_6niebo


Bardzo dziękuje wszystkim uczestnikom za udział w  moim wyzwaniu. Zgłoszono piękne pracę w różnych technikach. Dziękuje Projektantkom Szuflady za możliwość zorganizowania wyzwania jako Gościnna Projektantka, jest to dla mnie kolejne nowe doświadczenie. Ciekawie było być dla odmiany osobą która wybiera zwycięzcę. Zwyciężczynie wyzwania proszę o wysłanie wiadomości na mojego maila: joasia04@o2.pl w celu omówienie formy nagrody :). Pozdrawiam i do zobaczenie w świecie blogowy i w kolejnych wyzwaniach Szuflady."

 

My również gratulujemy autorce najlepszej pracy i dziękujemy naszej Gościnnej Projektantce, za świetny temat wyzwania i jego bardzo sprawne przeprowadzenie. 



4 komentarze:

  1. Ojej! Jak miło mi strasznie! Dziękuję za wyróżnienie! Cieszę się ogromnie, że moja praca się spodobała:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic tylko pogratulować:) Super sprawa. Ja teraz znalazłem też spory wybór ręcznie zdobionej biżuterii na https://dorotakos.com

    OdpowiedzUsuń