poniedziałek, 11 marca 2019

Wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witam

mam przyjemność przedstawić Wam wyzwanie Gościnnej Projektantki w marcu, którą została

Pandoramea.

Witam wszystkich serdecznie! 

Wróciłam do rękodzieła po półtorarocznej przerwie (urodziłam córkę i przeprowadziłam się do nowego domu) i teraz sprawia mi to chyba jeszcze większą frajdę! Tym bardziej cieszę się z możliwości poprowadzenia wyzwania. Najchętniej w swoich pracach sięgam do technikę decoupage, którą rozszerzam o przeróżne media i dodatki, ale nie tylko - zapraszam na moją stronę pandoramea.pl

 

Tematem mojego wyzwania będą ZJAWISKA ATMOSFERYCZNE. 

 



To mogą być m.in. deszcz, śnieg, szron, błyskawice, tęcza, zorza polarna, mgła...możliwości ogrom. Możecie ten temat rozszerzyć też o przedmioty, które się z nimi kojarzą, np. parasolkę. Mamy marzec, a w marcu jak w garncu, więc po więcej inspiracji wystarczy wyjrzeć przez okno;) Dodatkowo 23 marca obchodzimy Światowy Dzień Meteorologii! Technika pracy dowolna.








Dla autora najlepszej pracy mam małą niespodziankę – paczkę przydasiów.


Również my ze swojej strony serdecznie zapraszamy do udziału w Wyzwaniu.

Na prace czekamy do 31 marca.

Przed zgłoszeniem pracy prosimy o zapoznanie się z naszym Regulaminem.


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

1 komentarz:

  1. Przepraszam, że tak w ostatniej chwili, ale jest godzina 22:49 ostatniego dnia marca. Czyli jeszcze godzinę powinno się móc dodać pracę, a tu taka niespodzianka "This link party has ended." :-( A ja właśnie chciałabym dodać moje chmurki. Mogę tu zostawić link? https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2098546840195015&id=1256547227728318&__xts__[0]=68.ARDQk7PDFGz1r_yRzbeQ5l3VDug_jBpBwKVSDZoPiNfvdycCSIQ7wV2vxjUm37rCdzXi078PGswOA6wydoczsdDAr3YAqhK275UXuYig-64ux6Vs9wghmZBEtJgJJda0zD8dACSLpdEIMUZh6YAMFmdbmRSdJqJkMRokYi7CufvziXWWHr-IUY3iwzVT4O-wjvQWDCAQZliA9C_POPburag7dRmS7NMh9dkOA-tTy6E5K78cOi9ubQWttaBmUNSSrxAF7j3HHkHFPpTxzLgy8cA9jZHmPLyt334R-ylfehminyFdZylx299chWLwOyLbMP-Ju1OciEt4du6-Iy89L0Up1zzG6ZgdJ8Pz&__tn__=-R
    Przepraszam za kłopot
    Kasia

    OdpowiedzUsuń