czwartek, 3 października 2019

Gościnna Projektantka poszukiwana

Witamy serdecznie!

Nowy miesiąc i po raz kolejny poszukujemy kreatywnych i pomysłowych osób, które przeprowadzą na łamach naszego bloga swoje wyzwanie jako Gościnna Projektanta. Jeżeli tworzysz, chcesz zaprezentować się szerszemu gronu osób, jeżeli masz wspaniałe pomysły to piszemy właśnie do Ciebie. 



Na Wasze zgłoszenia czekamy do 5 października, wystarczy zgłosić chęć przeprowadzenia wyzwania w komentarzu pod tym postem. Serdecznie zapraszamy. 

6 komentarzy:

  1. Chętnie zaproponuję swój temat wyzwania :) Wykonuję biżuterię z modeliny i żywicy. www.mintique.pl, fb Mintique

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze zgłaszam się z ogromną przyjemnością 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry, robię biżuterię w technice koronki Klockowej. Można mnie znaleźć na FB pod nazwą Handmade Lace Design

    OdpowiedzUsuń
  4. To może i ja spróbuję :) Nazywam się Natalia i robię sznury koralikowe pod marką Fatamorgana. Można mnie znaleźć na FB oraz na IG po nazwie Fatamorganabeads.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się z przyjemnością, wykonuję biżuterię z żywicy i koralików. Mam na imię Daria znajdziecie mnie na FB, instagramie oraz blogu jako Obrazem w słowo. Zaczęłam od bransoletek aby wspomóc bazarki, dzięki którym pomagałam zwierzętom, oraz potrzebującym. Lubię się rozwijać dlatego próbowałam i próbuje różnych technik, nie zapominając również o potrzebujących. Oprócz biżuterii lubię w wyjątkowych dniach obdarować bliskich spersonalizowanymi prezentami, pudełka itp.

    OdpowiedzUsuń