sobota, 28 grudnia 2019

Wyniki Wyzwania Gościnnej Projektantki

                                     Oddaję głos naszej Gościnnej Projektantce Ani
                                      
                                        Witam serdecznie!                                                                                                                                    
Z całego serca dziękuję za udział w zorganizowanym przeze mnie wyzwaniu. Zgłoszonych zostało sporo pięknych i klimatycznych prac z poinsecjami, wszystkie obejrzałam i co chwilę wpadałam w zachwyt.                                                  
Nie było mi więc łatwo wybrać tę naj… Tym bardziej, że swoje prace zgłosiły dziewczyny, których jestem zagorzałą fanką. Ale jak się rzekło A, trzeba powiedzieć B. Mój wybór padł na pracę   Natalii – HANDMADE and ME  



W tej pracy urzekło mnie wszystko: kompozycja, poinsecja,
oprószenie śniegiem, ale najbardziej nieoczywista kolorystyka.
Natalię zapraszam do kontaktu mailowego w sprawie przydasiowej niespodzianki aniagrzybowska@op.pl Chciała bym także wyróżnić pracę Olgi Trzcińskiej 


oraz pracę  Agi 

Przesyłam serdeczności, Ania

Aniu

Dziękujemy Ci za organizację wyzwania, a Zwyciężczyni oraz Wyróżnionym serdecznie gratulujemy. 


Zapraszamy do wzięcia udziału w aktualnych wyzwaniach, które zawsze znajdziecie na pasku bocznym naszego bloga.



4 komentarze:

  1. Ooooo ślicznie dziękuję bi gratulacje dla dziewczyn. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejjj, dziękuję ślicznie :-) Bardzo się cieszę :) Gratuluję pozostałym wyróżnionym - przepiękne prace :)

    OdpowiedzUsuń