niedziela, 1 grudnia 2019

Wyzwanie grudniowe

Witajcie 

Zapraszamy Was do udziału w nowym, grudniowym wyzwaniu. Naszym tematem w tym miesiącu będzie "Pada śnieg".




Choć pogoda na to nie wskazuje, wkrótce zima, niech więc w naszych pracach zagości śnieg lub motyw śnieżynek. Wykonane prace nie muszą być w całości białe, ale "biały puch" powinien być kluczowym elementem. 

Na Wasze prace czekamy do 31 grudnia.

Przed zgłoszeniem pracy prosimy o zapoznanie się z regulaminem naszych konkursów. 

A oto nagrody jakie czekają na autorów najciekawszych prac:


bon o wartości 50 zł oraz rabat 10% na zakupy od sklepu Kadoro


 bon o wartości 50 zł od sklepu Artfan 


bon o wartości 50 zł od sklepu Pasart 


bon o wartości 40 zł od sklepu Eko-deco 


oraz bon o wartości 40 zł od sklepu Świat haftu


I jeszcze garść inspiracji od naszego Zespołu: 



Licho Nie Śpi  


Modrak

  Beata




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

9 komentarzy:

  1. świetny temat i piękne inspiracje !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace są przepiękne🙂 w zeszłym roku tworzyłam koralikowe śnieżynki na choinkę, moze jeszcze zdążę wyciągnąć swój kram. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Temat adekwatny na tą porę:) dołączam do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Również dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, w jednym linku zgłaszam moje dwie prace jeśli to jest dozwolone - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też, na szczęście zdążyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, prace są piękne, ja również moją zgłosiłam. Niestety nie mam bloga tylko FP i nie wiem czy dobrze wszystko zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam zgłosić swoją pracę, ale nie działa żabka (choć czas się jeszcze nie skończył)
    Oto link do mojej kartki:
    https://magdalenardo.blogspot.com/2019/12/kartka-zimowa-z-choinkami-swiateczna.html

    OdpowiedzUsuń