środa, 20 maja 2020

Otwórz Szufladę w maju i wyjmij z niej ...

Witajcie kochani, mam nadzieję, że macie się dobrze w tym trudnym czasie. Jak wiadomo małe drobiazgi składają się na szczęście np. możliwość popatrzenia w niebo i zobaczenia pięknych gwiazd. Mam nadzieję, że zechcecie to zrobić z nami, popatrzeć w niebo, ale też ze swoich szuflad wyciągnąć gwiazdki i gwiazdeczki. 

Wytyczne: Praca musi zawierać dobrze widoczny motyw gwiazdy, lub być gwiazdą ;)

Dla autorów najciekawszych prac czekają nagrody:



bon o wartości 50 zł od sklepu Pasart

oraz rabat 10% na zakupy od sklepu Kadoro

Na Wasze „gwieździste” prace czekamy do 19 czerwca

Przed zgłoszeniem prosimy o zapoznanie się z Regulaminem naszych zabaw. 



Oto jakie inspiracje przygotowało dla Was nasze DT:

Manita
wykonała piękną karteczkę

  Wielkie Małe Pasje
przygotowała śliczny woreczek z folkową gwiazdą

 Madey Handy
 ozdobiła torebeczkę na prezent, choć jest tak urocza, że sama w sobie może być prezentem

 Modrak

narysowała cudownego aniołka

 

zrobiła piękną bransoletkę

 
oraz urocze kolczyki

Honorata przygotowała gwiazdeczkowy brelok

ja Diana uszyłam gwieździstą lalkę

Czekamy na Wasze rozgwieźdżone prace.

 



You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

7 komentarzy:

  1. Jakie piękne gwieździste prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace i wspaniały pomysł na wyzwanie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace i fajny temat 🌟

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy temat może uda mi się coś wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam pierwszy raz przesłać swoją pracę, ale nie wiem jak do tego się zabrać. Proszę o pomoc. Zdjęcie zamieściłam na fb. Pozdrawiam serdecznie Małgorzata.
    https://www.facebook.com/160138337525719/photos/a.165471990325687/1263948123811396/?type=3&av=160138337525719&eav=AfYPPVOhEK51YZiS_9EU6GAXyw5dVdDezgvk8TkRXzPK129QPGTLNfmMBWFkgJ_ukds&theater

    OdpowiedzUsuń