środa, 15 kwietnia 2015

Otwórz szufladę Kwiecień

A w tym pięknym wiosennym miesiącu, gdy już wrócimy ze spacerów na powietrzu otwórzmy nasze kreatywne szuflady i wyciągnijmy z nich 

Suwaki


Jeśli zdecydujecie się aby w pracy brał udział jeden suwak to powinien on grać główne skrzypce.


Prace możecie zgłaszać do 14 maja


A teraz wspaniałe interpretacje naszych projektantek

Manita i jej oryginalna broszka

Agolloarte i niesamowita bransoletka

 

Beata i urocza karteczka

Honorata i świetna torba na zakupy

 

Modrak i oryginalna bransoletka

 


Oraz Diana czyli ja i kopertówka z zamkami

 

Visell i suwakowa kartka

Licho Nie Śpi i folder na koronki


Mam nadzieję, że nasze prace zainspirują Was do kreatywnego wykorzystania suwaków.


Pamiętajcie aby zapoznać się z regulaminem.


A teraz nagrody

Dla autorów najlepszych prac mamy nagrody

przygotowane przez naszych sponsorów. 

A są to:


nagroda bon o wartości 50 złotych od Deku.pl


nagroda bon o wartości 50 złotych od ArtFan


nagroda bon o wartoci 50zł od Twoja pasmanteria  


nagroda bon o wartości 40 złotych od Świata Haftu

 

 nagroda rzeczowa w postaci książki do wyboru od sklepu Decomade

http://decomade.pl/

 a dla wszystkich wyróżnionych w wyzwaniu przy zakupach w księgarni darmowa wysyłka


oraz nagroda rzeczowa od sklepu Koralowy Świat

 


Ciekawi jesteśmy Waszych suwakowych prac :)

Pamiętajcie też o innych naszych wyzwaniach a znajdziecie je na pasku bocznym bloga.


3 komentarze:

  1. Bransoleta wymiata normalnie. Bardzo mi się podoba. Inne prace również, ale bransoletkę z zamkiem chętnie bym nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Suwaki?? Dałyście czadu Dziewczyny :)) A inspiracje są nieziemskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Suwaki mogą być bardzo inspirujące lubię rzeczy nieszablonowe podobają mi się wszystkie wasze dzieła ,ale przykuła moją uwagę karteczka Beatki bo w pierwszym momencie zastanawiałam się gdzie te suwaki bardzo ciekawa kompozycja -pozdrawiam wszystkie artystki

    OdpowiedzUsuń